SEO
Strony WWW
Case Study
carscare.pl – nowa strona, link building, content marketing
Nowa odsłona witryny i przebudowana struktura
W tym projekcie zaczynaliśmy od całkowitej przebudowy witryny, dzięki temu pole działań było bardzo szerokie. Przebudowa dotyczyła zarówno części wizualnej jak i struktury adresów URL. Bazą do dalszych działań była istniejąca wcześniej stara wersja strony www. Pierwszym krokiem było rozplanowanej nowej struktury adresów URL. Keyword research w połączeniu z konsultacją z klientem pozwolił nam:
- połączyć pokrewne semantycznie usługi w jeden URL (kilka stron połączonych w jeden content),
- podzielić ogólne strony ofertowe na szczegółowe usługi (jedna strona rozdzielona na kilka mniejszych),
- usunąć niepotrzebne i nieaktualne strony.
Tworzenie treści
Na stronę główną jak i na wszystkie strony ofertowe stworzyliśmy treści od podstaw. Copywriter wykorzystywał narzędzie Content Editor w Surfer SEO aby treść była pisana zgodnie z analizą data-driven.
Optymalizacja on-site i dane strukturalne
Następnym krokiem była standardowa optymalizacja SEO. Meta tagi tytułowe, nagłówki oraz linkowanie wewnętrzne. Elementem dodatkowym było wprowadzenie danych uporządkowanych FAQPage.
Link Building
Niedługo po opublikowaniu nowej odsłony i nowej struktury skupiliśmy się na link buildingu. Wpierw rozbudowaliśmy linki tła i NAP-y lokalne. Kolejną fazą, która nadal trwa, jest pozyskiwanie linków z serwisów branżowych.
Efekty
400% wzrost ruchu organicznego względem poprzedniego roku widać na danych z Google Analytics załączonych na samym początku case study. Na wiele kluczowych dla klienta fraz ofertowych udało się wejść do TOP 3 i direct answers, m.in.:
- powłoki ceramiczne poznań
- usuwanie rys z lakieru poznań
- usuwanie wgnieceń poznań
- przyciemnianie szyb poznań
- i wiele innych…
Natomiast główną frazę ogólną, która była poza TOP 10, udało się wprowdzić do TOP 5 – auto detailing poznań.